Un de nou!

Secció destinada a les presentacions de jugadors.

Un de nou!

EntradaAutor: DoGma Data: dc. març 03, 2010 23:39 pm

Bones! em presento. Em dic Victor tinc 22 anys i sóc de Girona m'interessa moltísim el tema del airsoft, tan que ahir tot just em va arribat la meva primera replica una Gr16 G&G combo light. Tinc que dir que hem moro de ganes de poder-la estrenar, i més en el cap de batalla . Un dels inconvenients que tinc, es una petita minusvàlida, per ser més concrets, la cama dreta la tinc un pel atrofiada degut a una malformació congènita al néixer, això mai ma impedit fer tot allò que me proposat tot al contrari sempre e tingut una pròpia competència amb mi mateix per poder superar-me. Espero que això no sigui un inconvenient , a l’hora de practicar airsoft. I res més,espero poder fer alguna partida amb tots vosaltres!

Gràcies!
DoGma

Entrades: 2
Membre des de: dc. març 03, 2010 16:15 pm

Re: Un de nou!

EntradaAutor: Nagash Data: dj. març 04, 2010 06:47 am

NO crec que sigui cap inconvenient, ja mirarem de portar un xic d'oli per les xarneres. el que ens preocuparia eès que tinguessis atrofiat fos el cerbell i no fossis un a persona que fos raonabla o que actues fora les convencions de ginerbra. Per a mi cap problema si a tu no t'hes inconbenient hanar per els boscos fent el tarzan...

PD: Lo de l'oli es coña espero que no t'ofengui xq son molts els que ja perden oli al grup i no pas per una de les cames grans jeje, que tenim molt de vteranu suelto jeje :wink:

PD2. Hara sem hauran ofes els altres, macaxin
Nagash
President

Entrades: 1192
Membre des de: dc. març 29, 2006 22:18 pm

EntradaAutor: Stein Data: dj. març 04, 2010 08:54 am

Bones i benvingut Victor!

No crec que tinguis cap mena de problema, de totes formes per provar el hobby no hi perds res i si notes que et manca mobilitat sempre pots optar per rols més estàtics, com per exemple franctirador o suport; o optar per funcions més defensives durant la partida. Segur que trobaràs el que més s'adapti a tu...
Klar zum Gefecht!
Airsoft Girona - L'airsoft de les comarques gironines
Adreça contacte per problemes, qüestions, i altres temes relacionats amb el fòrum: admin @ airsoftgirona . com
Stein
Admin

Entrades: 1881
Membre des de: dt. març 07, 2006 22:36 pm

EntradaAutor: Dakkon Blackblade Data: dj. març 04, 2010 10:10 am

Benvingut Víctor!
Dakkon Blackblade
Soci

Entrades: 227
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 09:04 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Dakkon Blackblade Data: dj. març 04, 2010 10:24 am

Per cert Víctor,

És possible que aquest diumenge l'associació faci una partida.
El divendres a la nit (si no plou) vaig amb un parell d'amics que també són de Girona a fer una partida nocturna a l'Estartit o l'Escala. Si t'hi vols afegir ets benvingut!
Dakkon Blackblade
Soci

EntradaAutor: DoGma Data: dj. març 04, 2010 13:35 pm

Gràcies per les vostres respostes companys!

Nagash, jajaja no et preocupis el tema del cervell atrofiat,no es el meu cas.
Dakkon, lo del divendres pinta molt be, el problema es que treballo de nits, si feu partida aquest diumenge jo mi apunto! Lo que ara mateix, no disposo de vehicle ni tampoc de la vestimenta. Fent un cop d’ull per el fòrum e llegit que la botiga de Barcelona gijoebcn esta molt be, tindrem que anar-hi. Ens veiem en el camp de batalla!
DoGma

Entrades: 2
Membre des de: dc. març 03, 2010 16:15 pm

EntradaAutor: Dakkon Blackblade Data: dj. març 04, 2010 18:32 pm

Per començar amb ulleres i rèplica ja en fas prou. Pel tema cotxe no et preocupis, alguns som de Girona i et podem recollir.
Dakkon Blackblade
Soci

EntradaAutor: floflo Data: dj. març 04, 2010 20:20 pm

bienvenido dogma y no te preocupes por la movilidad que tengas al fin y al cabo a nuestro querido presidente le gusta hacer de sanitario para llevar alguien en la espalda.......es un nostalgico del septimo de caballeria jejejeje
floflo
Junta directiva

Entrades: 362
Membre des de: dg. març 26, 2006 14:49 pm
Ubicació: blanes

Torna a: Presentacions de jugadors

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant